+36-20-445-85-01

Egyelőre üres a kosarad!!

Tisztel Ügyfelünk!

​Arra törekszünk, hogy a megrendelés másnapján, már Önnél legyenek a rendelt termékek, ez persze függ a rendelés leadásának időpontjától és a raktárkészlettől!
A munkanapokon délig leadott rendeléseket, nagy valószínűséggel másnap, de 1-2 munkanapon belül szállítjuk. A rendeléskor talál egy „megjegyzés” ablakot, melyben lehetősége van leírni, mely napon szeretné átvenni a csomagot. 

1. Személyes átvételi pont: Ingyenes! 

Előrendelés leadása mindenképp szükséges! Telefonon, e-mailen vagy webshopon keresztül!
Ezt követően van mód a személyes átvételre. 
​Bankkártyával történő fizetésre is van lehetőség.

Címünk: Budapest, Szugló utca 76. (keresd az iShop logót az ajtón!)
Nyitva tartás: Hétfő: 9:00- 18:00, Kedd - szerda: 9:00 - 17:00, Csütörtök:  9:00 - 18:00, Péntek: Zárva!, Szombat - Vasárnap: Zárva!


2. Házhozszállítás Futárral - Utánvét készpénzzel:  2.090 Ft 

Több futárszolgálattal is dolgozunk. Törekszünk arra, hogy minél hamarabb megkapd a csomagod. Jelenleg GLS Futárszolgálat a partnerünk. 
Házhozszállítást munkanapokon 9-17-ig. A megrendelt terméket a csomag átvételekor készpénzben a futárnak kell kifizetni.
Amennyiben az adott időszakban éppen nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítést hagy, majd másnap még egyszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot.



3. Házhozszállítás Futárral - Banki átutalással (elő utalás):  1.790 Ft 
 

Az e-mailben kapott  bankszámlaszámra utalja át a teljes összeget!
Az árut akkor tudjuk átadni a Futárnak kiszállításra, ha a bankszámlánkon látjuk az átutalt összeget, ez egy munkanap is lehet!

A banki átutalást követően nincs egyéb költsége. Csak át kell vennie a csomagot!

Házhozszállítást munkanapokon 9-17-ig. A megrendelt terméket a csomag átvételekor készpénzben a futárnak kell kifizetni.
Amennyiben az adott időszakban éppen nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítést hagy, majd másnap még egyszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot.


4. INGYENES kiszállítás

​A mennyiben a vásárlás összege meghaladja a 24.000 Ft-ot ingyenesen szállítjuk ki a csomagot Futárral!


5. Szállítási díjak: Magyar Posta

A 335/2012.(XII.4.) Korm. rendelet módosítása következtében a szállítási feltételeknél Magyar Posta Zrt. , mint szolgáltató feltüntetése kötelező. Szolgáltatási feltételei és díjai a Társaság általános szerződési feltételeiben olvashatók!

Közleményükben ismertetett díjak:


Csomag automatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.

Háznál történő kézbesítés esetén:  0-10kg-ig bruttó 1990 Ft/db.

Háznál történő kézbesítés esetén:  10-20kg-ig bruttó 2990 Ft/db.

Háznál történő kézbesítés esetén:  20-40kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

A postai díjak nem tartalmazzák a csomagolás költségét!


Felhívjuk a figyelmét, hogy amennyiben a Magyar Posta Zrt. általános szerződési feltételiben meghatározott postai szolgáltatást kívánja igénybe venni a postai díjszabáson felül feladási pótdíj ( 900 Ft ) kerül felszámításra! Tekintettel arra, hogy a szolgáltató alapesetben nem vállalja a cég telephelyén történő csomagfelvételt.



Amennyiben a Magyar Posta szállítási módját választja, kérjük jelezze a megjegyzés rovatban.

Megrendelés előtt kérjük egyeztessen +36-1-789-03-19, +36-30-686-92-48 -as ügyeleti telefonszámon.


Amennyiben az adott időszakban éppen nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítést hagy, majd másnap még egyszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot.
Amennyiben olyan terméke(ke)t (is) rendelt, mely a rendelés pillanatában nem volt raktárunkon, tehát az oldalon: „Rendelésre” volt kiírva, a csomagja akkor kerül kiszállításra, ha minden termék raktárra érkezik. Erről e-mailben vagy telefonon értesítjük.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan!
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben át tudja venni a csomagot, valamint annak átvételekor ki tudja fizetni a számlán szereplő összeget! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a – Szerződésben rögzített feltételek alapján – a megrendelőre terheljük.

Kiszállításkor csak sértetlen csomagot vegyen át. Amennyiben bármilyen problémát tapasztal, úgy erről vetessen fel jegyzőkönyvet és a terméke(ke)t ne vegye át. A csomag átvétele után a hiányosságokra, avagy sérülésre vonatkozóan reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha az adott termék átvételekor a hiba bizonyíthatóan nem volt kideríthető.

iShop.hu webáruház
Fito-Net Kft.
1145 Budapest, Szugló utca 76.

Adószám: 13346010-2-42
Cégjegyzék szám: Cg.01-09-730537
Bank: Budapest Bank
Számlaszám:10100840-45888700-01005004
Ügyfélszolgálat:  +36-20-445-85-01, rendeles@ishop.hu