Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

www.iShop.hu

Arra kérünk, hogy amennyiben vásárlója, vagy aktív felhasználója szeretnél lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket!
Kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és amennyiben minden benne lévő előírást kötelező érvényűnek tekintesz magadra nézve. Jelen dokumentumot és a megkötött szerződéseket iktatjuk. A szerződéseket kizárólag elektronikus formában kötjük, és a megkötött szerződéseket írásban megkötött szerződéseknek tekintjük. Jelen dokumentum magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!

1. Üzemeltetői adatok

Cégnév: Fito-Net Kft.
Székhely: 1145 Budapest, Szugló utca 76.
Adószám: 13346010-2-42
Cégjegyzék szám: Cg.01-09-730537
Bank: UniCredit Bank
Bankszámlaszám: 10918001-00000003-68590003
Kibocsátó cégbíróság: Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: info@ishop.hu
Telefonos elérhetőség: +36-20-445-85-01

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással vagy átvételi pontunkon, munka napokon 9-17 óra közötti időpontban személyes átvétellel vásárolhatók meg. E-mailben vagy telefonon is fogadunk megrendelést!
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, vagyis tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját. Csomagolási költséget nem számolunk fel.

3. A kínált termékek az alábbi kategóriákba soroljuk:

- Apple termékekkel kapcsolatos kiegészítők (kábelek, tokok, töltők, hátlapok, fóliák..)

4. Rendelési információk - regisztráció

A vásárlásnak nem feltétele a regisztráció. Eldöntheted, hogy a vásárláshoz regisztrálsz-e webáruházunkban. A regisztráció lehetővé teszi a megrendelésed állapotának folyamatos követését a webáruházban, valamint kényelmesebb is ezt a lehetőséget választani, hiszen az újabb rendelések esetén így nem kell újra és újra megadnod az elérhetőségi és számlázási adataidat.

5. A megrendelések feldolgozása, jogi nyilatkozat

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 17.00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is lehetőség van a megrendelés leadására, ám amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, akkor azt csak az azt követő munka napon dolgozzuk fel.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben elektronikusan vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.
Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül.

Jogi Nyilatkozat:

Bár az iShop.hu oldalon megjelenített képek a saját termékmintáinkról készültek, raktárkészlettől függően a termékek adatlapjain megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól! Cégünk nem tud felelősséget vállalni az esetleges technikai ismertetők, a beszállítók, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változások miatt.

  • Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
  • Akciós termék: Az akciós ár kizárólag az akció időtartama alatt érvényes, vagy  -ha nincs feltüntetve időtartam- a készlet erejéig érvényes. Javasoljuk, ha akciós terméket rendel, telefonon érdeklődjön a valós raktárkészlet után. A készleten felüli megrendelések esetén, fenntartjuk a jogot a megrendelés visszautasítására.
  • Az oldalon szereplő kiegészítők mellett található készülék(ek), például tokoknál, tartóknál maga az iPhone, iPad nem tartozéka a csomagnak!
  • A fotók, grafikák a Fito-Net Kft. tulajdonát képezik, felhasználásuk csak írásos jóváhagyás után megengedett.
  • A feltüntetett árak ajánlatnak nem minősülnek, az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
  • Az esetleges tartalmi hibákért felelősséget nem vállalunk.
  • Távollévők között kötött szerződést (pl. interneten keresztüli rendelés) valamint az ezzel kapcsolatos elállás jogait a 17/1999. kormányrendelet tartalmazza. 

6. Rendelés menete

A rendszer virtuális kosárral segíti a vásárlást. Ebbe a kosárba a valós bevásárlókosárnak megfelelően beteheted a termékeket, vagy meg is gondolhatod magad, és kiveheted belőle a nem tetsző tételeket. A kosár összértéke folyamatosan látható az webáruház jobb oldalán.

Rendeléshez a következőket kell tenned:

1. A jobb oldali menü “Kosár” menüpontján keresztül, a termék kosárba helyezése (a felugró ablak jelzi, hogy a termék a kosárba került), a terméket láthatod kosárban.

2. A kiválasztott terméket helyezd a kosárba a “Kosárba rakom” gombra történő kattintással. Ha több darabot szeretnél a kosaradba tenni egy adott termékből, módosítsd a felirat előtti számmezőt!

3. Amennyiben a kiválasztott termékekből többet vagy kevesebbet szeretnél vásárolni, akkor akár a „Kosár” oldalon is módosíthatod a mennyiség oszlop mezőit! A kívánt mennyiségek beírása után kattints a „Frissítés” gombra!

Ha törölni szeretnéd az adott tételt, akkor jelöld be a termék mellet található jelölő négyzetet és kattints a „Frissítés” gombra!

4. Amennyiben szeretnél más termékeket is a kosaradba helyezni, válaszd a „Tovább nézelődöm” gombot!

5. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termékek darabszámát, majd kattints a „Pénztár” gombra.

6. Eldöntheted, hogy szeretnél-e regisztrálni webáruházunkban. Ha nem, akkor csak a kapcsolattartási és számlázási adataidat kell megadnod. Ha regisztrálsz, akkor jelszót is kérünk tőled az előbbiek mellett. Visszatérő vevőként be is jelentkezhetsz itt a korábban megadott adataid felhasználásával – így adataidat nem kell újra és újra megadnod, és rendeléseid állapotát is

7. Szállítási cím megadása:  Mivel több szállítási címmel is rendelkezhetsz (pl. otthon, munkahely), meg kell jelölnöd, hogy az aktuális kézbesítést melyik címedre kéred. Új címet is itt adhatsz meg. A szállítási cím megegyezhet a számlacímmel, de attól teljesen eltérő is lehet. folyamatosan ellenőrizheted.

8. Szállítási/fizetési mód kiválasztása. Utánvéttel az GLS Futárszolgálat, előreutalás esetén a Posta végzi a házhozszállítást.

9. Az adatok ellenőrzése után megjegyzést fűzhetsz a megrendelésedhez. A vásárlói tájékoztató megismerése és elfogadása után kattints a „Megrendelés” gombra a megrendelés elküldéséhez! Válaszd ki a szállítási módot. Személyes átvételre csak átvételi pontunkon (előrendelés leadása után) van mód.

10. A megrendelés elküldését követően visszaigazolást küldünk Neked e-mailben.

11. A beérkezett megrendeléseket telefonon is visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat az esetleges félreértések elkerülése érdekében.

Fontos, hogy adataidat helyesen add meg, mivel csomagodat csak így tudjuk eljuttatni hozzád. Amennyiben visszaigazoló e-mail-ünk 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, ellenőrizd, hogy jó címet adtál-e meg, hogy nem került-e levelünk a levélszemét (spam) mappába, vagy nem telt-e meg a postafiókod. Ha módosítani szeretnéd a regisztráció folyamán bevitt adataidat, azt a bevitel közben, vagy a webáruházba történő bejelentkezés után megteheted. Szükség esetén kérjük, keress meg minket a „Kapcsolat” menüpontban megadott elérhetőségeinken!

7. A megrendelt termék / házhozszállítás díjának, fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Arra kérünk, hogy még átvétel előtt nézd át a csomagot , és az esetleges sérülésekről vetess fel jegyzőkönyvet! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk elfogadni!

8. Házhozszállítási információk

Webáruházunkban rögzített megrendeléseidet az GLS Futár és a Magyar Posta juttatja el Hozzád. A csomagok kézbesítését munkanapokon, napközben végzik a szállító cégek. Amennyiben az adott időszakban éppen nem tartózkodsz a megadott címen, a futár értesítést hagy, majd másnap újra megkisérli a kiszállítást  -Posta esetén - a területileg illetékes postán veheted át a csomagodat, annak nyitvatartási ideje alatt.

9. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben át tudod venni a csomagot, valamint annak átvételekor ki tudod fizetni a számlán szereplő összeget! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a – Szerződésben rögzített feltételek alapján – a megrendelőre terheljük.

10. Jótállás

Termékeink minőségi ellenőrzésen mennek át.  Elektronikai termékeinkre 8 napon belüli meghibásodás esetén, cseregaranciát vállalunk.  A felmerülő problémák elkerülése végett, kérjük a vásárlástól számított 8 napon belül próbáld ki a terméket. A termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt számla szolgál garancia levélként, kérjük ezt őrizd meg.
Cégünk a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért nem vállal garanciát!

Bővebb felvilágosítást a teendőkről ügyfélszolgálatunkon és elérhetőségeink valamelyikén kaphatsz.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunknak is visszaküldheti a 1145 Budapest, Szugló utca 76. címre. A rosszul címzett  csomagokat nem veszi át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A jótállási feltételek termékkörönként változhatnak, ide vonatkozó jogszabály:
151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet.)

11. Elállás joga

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.
Ismertető a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletből:

A Vásárló a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
A Vásárló az elállási jogát gyakorolhatja:

  • A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig.
  • Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig.
  • Ha a törvényi előírás szerinti írásbeli megerősítés kézhezvétele, annak ismertetésére a termék kézhezvételének napjától, vagy a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, abban az esetben attól az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra.
  • rásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A Fito-Net Kft. a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríti.
  • A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.
  • -A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

- A felek eltérő megállapodása hiányában a Vásárló nem gyakorolhatja a törvényi előírás szerinti elállási jogot az alábbi esetek alkalmával:

  • Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.
  • Olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ.
  • Olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.
  • Hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta

A törvény további részleteinek megtekintése: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

12. Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a postán (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbi félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Fito-Net Kft. a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

13. Adatkezelés

A webáruház használata során a Fito-Net Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki harmadik fél számára. Ez alól kivételt képez a Fito-Net Kft szerződésben álló szállító cég, amelynek a csomag kézbesítéséhez szükséges adatokat átadjuk a csomaggal együtt. A webáruház böngészése közben technikai információk kerülhetnek rögzítése, kizárólag statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Fito-Net Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A technikai információk a regisztrációkor vagy rendelés feladása közben közölt adatoktól függetlenek, azok összefüggéseit semmilyen körülmények között nem vizsgáljuk. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges.

Amennyiben nem szeretnéd engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatod a böngésződ beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerverünk küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Fito-Net Kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adataid törlését, módosítását bármikor kérheted írásban az ügyfélszolgálati e-mail címen.

14. A felelősség korlátozása

Az webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai megoldásokra és az esetleges hibalehetőségekre. Az iShop.hu  webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, amely megakadályozza az iShop.hu webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél - függetlenül attól hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei. Rendszerhiba alatt automata módon elküldött, téves visszaigazoló levelekért felelősséget nem vállalunk.
  • Az iShop.hu webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami az iShop.hu webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
  • Az iShop.hu webáruház nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
  • Az iShop.hu webáruházban szabadon megváltoztathatunk bármilyen árat, határidőt. A változás az iShop.hu webáruházban történt megjelentés időpontjától lép életbe.
  • Az iShop.hu webáruház szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait, vagy magát a webáruházat, bármikor, értesítési és bármilyen egyéb kötelezettség (értesítés, indoklás) nélkül. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálhatóvá válik az iShop.hu webáruházban.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésednek rögzítésével elfogadod a Fito-Net Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.